Opel Astra

Alte modele Opel:

Asigurare RCA

Pentru ca stim cat de important este autoturismul tau Opel, si daca tot este obligatoriu sa ai o asigurare rca valabila, te ajutam cu cele mai mici preturi si cele mai bune servicii posibile

Calculator RCA

Asigurare RCA Opel Astra

Opel Astra este o masina din clasa compacta proiectata si fabricata de catre constructorul german Opel din 1991. Astra J este bazata pe platforma General Motor Delta II si a debutat in 2009 la Salonul Auto de la Frankfurt.

  • Alt nume: Buick Excelle XT, Vauxhall Astra
  • Productia: 2009-prezent
  • Asamblare: Rüsselsheim, Germania; Ellesmere Port, Anglia; Gliwice, Polonia; St Petersburg, Rusia
  • Tip caroserie: cabrio coupé cu 2 usi, hatchback cu 3 si 5 usi, sedan cu 4 usi, break cu 5 usi
  • Platforma: Delta II
  • Transmisie: manuala cu 5 viteze, manuala cu 6 viteze, automata cu 6 viteze
  • Ampatament: 3-usi: 2,614 mm (102,9 in); break & 5-usi: 2685 mm (105.7 in)
  • Lungime: 5-usi: 4,419 mm (174.0 in); break: 4,698 mm (185.0 in); 3-usi: 4,290 mm (168.9 in)
  • Latime: 5-usi & break: 1,814 mm (71.4 in); 3-usi: 1,753 mm (69.0 in)
  • Inaltime: 5 usi: 1,487 mm (58.5 in); break: 1,535 mm (60.4 in); 3-usi: 1,415 mm (55.7 in)
  • Similar: Buick Verano, Opel Ampera, Chevrolet Volt, Chevrolet Cruze, Chevrolet Orlando, Opel Zafira, Cadillac ELR
  • Designer: Uwe Müller

Motorizare

Motor Tip Putere
2.0 CDTI diesel 165 CP (121 kW)
1.7 CDTI diesel 130 CP (96 kW)
1.4 Turbo benzina 140 CP (103 kW)
1.6 Turbo benzina 180 CP (132 kW)

Motorizarea diesel 2.0 este foarte buna pentru aceasta masina. Este foarte stabila, inclusiv la viteze mari si in curbe. Astra J inca nu are suspensie independenta pe spate, ar fi fost foarte utila pe drumurile din Romania. La interior, totul pare lucrat foarte bine, ambianta este placuta la echiparile superioare. La exterior, masina arata foarte bine, stopurile spate sunt superbe. Portbagajul este foarte mare si are multe spatii de stocare in interior (suport ochelari, sub cotiera, suportul de suc sub scaunul pasagerului, in jurul rotii de rezerva). Vizibilitatea nu este foarte buna, i-ar fi trebuit niste senzori de parcare. Scaunele sunt comode dar nu sunt full electric. Incalzirea in scaune e foarte buna, dureaza 3-4 minute pana se incalzesc. Totusi, volanul nu e suficient incalzit si nici ergonomic. Pe portiunile de drum rele, cu gropi si denivelari, nu se aude niciun zgomot. Senzorul de ploaie nu se descurca tocmai bine la viteze mici. Accesul la carligele de isofix pentru scaunul de copil la tapiteria Cosmo este destul de dificil. Cotiera e reglabila pe lungime. Tempomatul cu functie de memorare a vitezei e foarte util.