Despre noi
Ajutam soferii sa afle usor tariful asigurarii pentru masina lor.
Am inceput fara prea multe resurse insa cu dorinta de munca si de a invata, de a trata clientii cum ne dorim noi sa fim tratati. Am observat sa acest lucru e simplu dar nu usor si mai putin frecvent ca standard in Romania. Asta incercam zi de zi de atunci, sa ne facem treaba cat mai bine, sa fim de folos fara sa facem mare lucru din asta. Desi comparam tarife pentru masini, case, in final e vorba de oameni. Asadar suntem doar niste oameni care incearca sa ajute alti oameni. Politele se emit din 2009 prin Pint.ro Broker de Asigurare SRL (denumita in continuare PBA) companie care este inscrisa in Registrul Brokerilor sub numarul RBK-569 si autorizata de catre Comisia de Supraveghere a Asigurarilor - CSA (dupa noua denumire Autoritatea de Supraveghere Financiara - ASF) prin decizia nr. 376/18.05.2009 si are ca obiect principal de activitate intermedierea de asigurari (cod caen 6622). PBA este societate cu raspundere limitata, inmatriculata la Registrul Comertului sub Numar de Ordine: J40/3122/2009 si avand Cod Unic de Inregistrare: 25251334 si capital social: 200.000 lei.
Lista asiguratorilor ale caror produse sunt in prezent distribuite de catre PBA sunt: Allianz, Asirom, Groupama, Euroins, Generali, Grawe, Omniasig, Axeria. PBA este remunerat de asiguratori in schimbul serviciilor de distributie pe care le presteaza, unii asiguratori putand acorda si un bonus in functie de acordurile incheiate cu acestia.
PBA nu detine nicio participatie calificata in cadrul asiguratorilor ale caror produse le distribuie prin intermediul platformei www.pint.ro;
Niciunul dintre asiguratorii ale caror produse de asigurare sunt distribuite de catre PBA nu detin participatii calificate în cadrul PBA.
Reclamatiile referitoare la incheierea asigurarilor prin intermediul site-ului pot fi transmise in scris la adresa sediul social al PBA sau la adresa de e-mail sesizari@pint.ro. Termenul maxim de solutionare a reclamatiilor este de 30 de zile calendaristice de la primirea acestora. Reclamatia trebuie sa contina cel putin urmatoarele date: numele si prenumele cumparatorului, adresa de e-mail, adresa de corespondenta precum si o scurta descriere a situatiei reclamate. Daca raspunsul primit de la noi va nemultumeste, atunci aveti posibilitatea sa apelati la Solutionarea Alternativa a Litigiilor in Domeniul Financiar Non-Bancar.(SAL-Fin) si la Autoritatea de Supraveghere Financiara (ASF- Bucuresti, Splaiul Independentei nr. 15, sector 5, e-mail: petitie-asigurari@asfromania.ro)
Dupa finalizarea comenzii cumparatorul primeste, in format electronic la adresa de e-mail furnizata in formularul de comanda, rezumatul comenzii in baza caruia s-a emis oferta de asigurare si polita de asigurare. Clientii sau potentialii clienti pot primi in orice moment consultanta pe email la contact@pint.ro.