Aveti o sesizare pentru noi?
Unul dintre obiectivele prioritare pentru PBA este reprezentat de calitatea relatiei pe care o construim cu clientii si partenerii nostri, o relatie de incredere bazata pe corectitudine si respect.
Detalii despre cum puteti face o sesizare
Orice sugestie de imbunatatire a calitatii serviciilor oferite o puteti transmite pe adresa de e-mail contact@pint.ro. Daca serviciile oferite v-au nemultumit si doriti sa reclamati acest lucru, o puteti face:
- Fie direct catre PBA
- Prin depunerea sesizarii la sediul central al companiei sau in agentiile teritoriale, personal
- Prin curier
- Prin sistemul online de primire a petitiilor sau direct la adresa de e-mail sesizari@pint.ro.
- Fie direct catre Autoritatea de Supraveghere a Asigurarilor, accesand link-ul http://www.asfromania.ro/consumatori/petitii
Daca raspunsul primit de la noi va nemultumeste, atunci aveti posibilitatea sa apelati la Solutionarea Alternativa a Litigiilor in Domeniul Financiar Non-Bancar (SAL-Fin).
Mai multe informatii cu privire la modalitatea de solutionare a reclamatiilor gasiti aici.