Asigurare RCA
Pentru ca stim cat de important este autoturismul tau Renault, si daca tot este obligatoriu sa ai o asigurare rca valabila, te ajutam cu cele mai mici preturi si cele mai bune servicii posibile
Asigurare RCA Renault Laguna
Renault Laguna este o masina de familie produsa de compania franceza Renault. Renault Laguna III a fost prezentata la Frankfurt Motor Show in septembrie 2007, iar comercializarea a inceput din octombrie 2007. Sunt disponibile trei tipuri de caroserii: un liftback cu 5 usi, un break cu 5 usi si un coupe cu 2 usi. Cea de-a treia generatie se bazeaza pe platforma D, care este folosita si de Nissan Altima si Nissan Murano. Laguna III este primul autovehicul care a trecut prin centrul de compatibilitate electro-magnetica Aubevoye Technical Centre in faza de proiectare.
- Productia 2007-prezent
- Asamblare: Rosslyn, Africa de Sud (Nissan; Coupé numai); Karachi, Pakistan (Nissan, Sedan numai); Sandouville, Franta; Segambut, Malaezia (TCEC; Coupé numai)
- Tip caroserie: liftback cu 5 usi, break cu 5 usi, coupe cu 2 usi
- Tractiune fata
- Platforma Renault/Nissan platforma D
- Transmisie manuala cu 6 trepte, automata cu 6 trepte
- Ampatament: 2756 mm (108.5 in)
- Lungime 4695 mm (184.8 in)
- Latime 1811 mm (71.3 in)
- Inaltime 1445 mm (56.9 in)
- Greutate 1.560 kg (3400 lb) (diesel)
- Similar: Renault Latitude, Renault Samsung SM5 (L43), Nissan Altima (L32), Nissan Teana (J32)
Motorizare
Model | Motor | Cilindree | Putere | Viteza maxima | 0-100 km/h |
---|---|---|---|---|---|
1.6 L 16-valve I4 | 1598 cc | 110 CP (79 kW) | 192 km/h (119 mph) | 11.7 s | |
2.0 L 16-valve I4 | 1997 cc | 140 CP (103 kW) | 210 km/h (130 mph) | 9.1 s | |
2.0 L 16-valve Turbo I4 | 1998 cc | 170 CP (125 kW) | 220 km/h (137 mph) | 9.2 s | |
2.0 L 16-valve Turbo I4 | 1998 cc | 205 CP (150 kW) | 232 km/h (144 mph) | 7.8 s | |
1.5 L 8-valve dCi I4 | 1461 cc | 110 CP (81 kW) | 192 km/h (119 mph) | 12.1 s | |
2.0 L 16-valve dCi I4 | 1995 cc | 130 CP (96 kW) | 204 km/h (127 mph) | 10.6 s | |
2.0 L 16-valve dCi I4 | 1995 cc | 150 CP (110 kW) | 210 km/h (130 mph) | 9.5 s | |
2.0 L 16-valve dCi I4 | 1995 cc | 175 CP (127 kW) | 220 km/h (137 mph) | 8.7 s | |
2.0 L 16-valve dCi I4 | 1995 cc | 180 CP (131 kW) | 222 km/h (138 mph) | 8.5 s | |
3.0 L 24-valve dCi V6 | 2993 cc | 235 CP (172 kW) | 242 km/h (150 mph) | 7.3 s | |
3.5 L 24-valve V6 | 3498 cc | 238 CP (175 kW) | 244 km/h (152 mph) | 7.4 s |
Motorul diesel de 110 CP e mic pentru masa masinii. Are un gol de putere la intrarea si la iesirea turbinei, iar acest lucru poate fi periculos in depasiri. Cu motorul de 2 litri, benzina, 140 CP, poti accelera uniform, poti controla mai bine masina, poti merge cu viteza mai mare si constanta si de asemenea poti depasi mai usor.
Masina este sigura si stabila. Datorita directiei precise si nivelului bun de aderenta, este usor de manevrat.
Desi suspensia este rigida si se simt toate denivelarile drumului, acest lucru este compensat prin faptul ca scaunele sunt foarte comode si se aud foarte putine zgomote in interior. Scaunul soferului este foarte ergonomic si reglabil, insa in spate, persoanele mai inalte nu au destul spatiu. In interior materialele sunt de calitate iar sistemul audio e bun. Volumul portbagajului e mare iar bancheta din spate se poate rabata.
Consumul e destul de apropiat de cifrele oficiale. Clima face fata destul de bine. Vizibilitatea nu este foarte grozava prin luneta, insa senzorii spate si laterali sunt de mare ajutor.