Daewoo Cielo

Alte modele Daewoo:

Asigurare RCA

Pentru ca stim cat de important este autoturismul tau Daewoo, si daca tot este obligatoriu sa ai o asigurare rca valabila, te ajutam cu cele mai mici preturi si cele mai bune servicii posibile

Calculator RCA

Asigurare RCA Daewoo Cielo

Daewoo Cielo a fost unul din primele autoturisme Daewoo vandute in Europa. A avut la baza platforma folosita pentru a doua generatie Opel Kadett sau a treia generatie Opel Astra si a fost disponibil doar cu doua motorizari pe benzina de 1,5 litri cu 8 (varianta GLi) sau cu 16 valve (varianta GLXi).

In 1997 a fost scos din productie fiind inlocuit de Lanos si Nubira. In Romania, insa, a ramas in productie pana in 2007.

  • Producator Daewoo Motors
  • Asamblare: Coreea de Sud; Egipt: Cairo; Polonia: Lublin; România: Craiova; Uzbekistan: Asaka; Vietnam: Hanoi
  • Predecesor Daewoo Maepsy
  • Succesor Daewoo Nubira
  • Clasa subcompacta
  • Motorul de 1,5 L I4
  • Transmisie manuala cu 5 viteze, automata cu 4 viteze, automata cu 3 viteze
  • Tip caroserie berlina cu 4 usi, hatchback cu 3 sau 5 usi
  • Platforma Opel Astra
  • Ampatament 2520 mm
  • Lungimea 4482 mm
  • Latimea 1662 mm
  • Inaltimea 1393 mm
  • Ecartament fata 1400 mm
  • Ecartament spate 1406 mm
  • Capacitate portbagaj 530 litri, 339 litri (cu GPL)

Modelele initiale au fost rezistente. La cele scoase in ultimii ani, calitatea este mult mai slaba. Are garda destul de joasa si ecartament mare, se aseaza foarte bine la drum.

Este o masina fiabila, piesele sunt ieftine, de asemenea exista posibilitatea de a avea instalatie GPL din fabrica, avantajul fiind calitatea si spatiu mai mare in portbagaj.

Franele sunt slabe si nu are ABS la niciun nivel de echipare. Nu este foarte stabil in curbe iar la viteze mari e foarte zgomotoasa. Consumul este mare iar caroseria subtire.

Cele importate din Corea sunt mai bine facute: bordul nu troncane, amortizoarele tin, usile se inchid bine, sunt mai bine izolate.