Asigurare RCA
Pentru ca stim cat de important este autoturismul tau Dacia, si daca tot este obligatoriu sa ai o asigurare rca valabila, te ajutam cu cele mai mici preturi si cele mai bune servicii posibile
Asigurare RCA Dacia Logan
Dacia Logan este un autoturism din clasa compacta produs de uzinele Dacia in Romania, lansat pe 2 iunie 2004 la Paris. Aceasta este, de asemenea, comercializata si ca Logan Renault, Nissan Aprio, Verito Mahindra Renault sau Tondar 90, in functie de prezenta sau pozitionarea marcii Renault. La testele de impact EuroNCAP a obtinut 3 stele. Toate modelele sunt echipate cu cel putin un airbag (pentru sofer), iar la nivelele de echipare superioare, Dacia Logan poate fi echipata cu 4 airbag-uri.
Ultima restilizare a avut loc in 2008, cand designul exterior a fost imbunatatit adaugandu-se o baza cromata la capota portbagajului, o grila fata noua si un spoiler fata nou si un interior preluat de la Sandero.
- Producator: Dacia
- Alt nume: Renault Logan, Renault Tondar 90, Mahindra-Renault Logan, Mahindra Verito, Nissan Aprio
- Companie mama: Renault
- Productia: 2004–prezent
- Asamblat in: Romania (Mioveni), Brazilia (Sao Jose dos Pinhais), Columbia (Medellin), Rusia (Moscova), Maroc (Casablanca), India (Nashik), Iran (Teheran), Africa de Sud (Pretoria)
- Predecesor: Dacia 1310
- Clasa: compacta
- Tip caroserie: berlina, break (din 2006), furgoneta (din 2007), pick-up (din 2007)
- Transmisie: manuala cu cinci trepte, automata cu patru trepte (in Brazilia)
- Platforma: X90
- Motorizare: 1.0 Hi-Flex 16V, 1.2 MPI 16V, 1.4 MPI, 1.6 MPI, 1.6 MPI 16V, 1.5 dCi
- Ampatament: 2,63 m (berlina), 2,90 m (break)
- Lungimea: 4288 mm (168.8 in) (sedan), 4473 mm (176.1 in) (break), 4450 mm (175.2 in) (furgoneta), 4496 mm (177.0 in) (pickup)
- Latimea: 1740 mm (68,5 in) (sedan, break si furgoneta), 1735 mm (68,3 in) (pickup)
- Inaltimea: 1534 mm (60,4 in) (sedan), 1640 mm (64,6 in) si 1674 mm (65.9 in) (break si furgoneta), 1554 mm (61,2 in) (pickup)
- Greutatea: intre 975 si 1115 kg
- Similar: Nissan Micra, Renault Clio, Renault Modus
- Designer: Renault Tehnologie Roumanie
Motorizari
Motor | Cilindree | Putere | Viteza maxima | 0-100 km/h | Consum |
---|---|---|---|---|---|
1.4 litri | - | 75 CP (la 5.500 rpm) | 162 km/h | - | extraurban: 3.5-6,5 litri/100 km, urban: 4.9-13.5 litri/100 km |
1.5 litri Diesel | - | 70 CP (la 4.000 rpm) | 158 km/h | - | extraurban: 3.5-6,5 litri/100 km, urban: 4.9-13.5 litri/100 km |
1.5 litri Diesel | - | 85 CP (la 3750 rpm) | 167 km/h | - | extraurban: 3.5-6,5 litri/100 km, urban: 4.9-13.5 litri/100 km |
1.6 litri | - | 90 CP (la 5.500 rpm) | 175 km/h | - | extraurban: 3.5-6,5 litri/100 km, urban: 4.9-13.5 litri/100 km |
1.6 litri 16V | - | 105 CP (la 5.750 rpm) | 183 km/h | - | extraurban: 3.5-6,5 litri/100 km, urban: 4.9-13.5 litri/100 km |
Motorul este bun, acelasi de la Megane I, insa cutia de viteze este lunga si in treptele superioare masina este „lenesa”, iar primele doua trepte de viteza dau impresia cateodata ca sunt prea scurte. Puterea motorului nu este influentata de aerul conditionat. Masina se comporta foarte bine la viteze mari, iar franele si ABS-ul sunt excelente. Intre 3.500 - 4.000 turatii/minut zgomotul este deranjant, dupa 4200 aproape ca dispare complet.
Este spatioasa in interior, iar capacitatea portbagajului este mai mult decat suficienta. Masina se stropeste foarte puternic si repede daca nu are aparatori de noroi. Vizibilitatea este slaba la manevrele cu spatele si are unghiuri moarte foarte mari.