BMW X5

Alte modele BMW:

Asigurare RCA

Pentru ca stim cat de important este autoturismul tau BMW, si daca tot este obligatoriu sa ai o asigurare rca valabila, te ajutam cu cele mai mici preturi si cele mai bune servicii posibile

Calculator RCA

Asigurare RCA BMW X5

BMW X5 este un crossover SUV de lux. A fost primul SUV marca BMW, de asemenea cunoscut ca 4x4 in Marea Britanie. Acesta dispune de tractiune integrala si este disponibil atat cu transmisie manuala cat si automata. A doua generatie X5, cunoscuta ca si E70, a fost lansata in 2006.

BMW descrie X5-ul mai degraba ca un SAV (Sport Activity Vehicle) decat un SUV (Sport Utility Vehicle) pentru a-i pune in evidenta abilitatile on-road in ciuda marimii sale.

X5 este fabricat in Greer, Carolina de Sud (Statele Unite) la uzina Spartanburg BMW, in Mexic la uzina BMW de México, Toluca. Din iulie 2009, anumite operatiuni de asamblare sunt, de asemenea, efectuate in Kaliningrad, Rusia, de Avtotor.

A doua generatie X5 cuprinde mai multe progrese tehnologice printre care si sistemul iDrive ca echipament standard si, pentru prima oara la BMW, un al treilea rand de scaune optional. De asemenea, aceasta generatie cuprinde inovatii in ceea ce priveste siguranta pasagerilor de pe al treilea rand de scaune.

  • Productie 2006 - prezent
  • Asamblare Spartanburg, Carolina de Sud, Statele Unite ale Americii (SUA BMW Mfg Co); Toluca, Mexic (BMW de Mexic); Kaliningrad, Rusia (Avtotor)
  • Motorul de 3.0 L 272 CP I6
  • 3.0 L 306 CP I6 unic Turbo
  • 3.0 L 265 CP Diesel TT I6
  • 4.8 L 355 CP V8
  • 4.4 L 555 CP V8 Twin Turbo
  • Transmisie automata cu 6 viteze, Prundletronic cu 8 viteze
  • Ampatament: 2933 mm (115.5 in)
  • Lungime 4860 mm (191.3 in)
  • Latime 1933 mm (76.1 in)
  • Inaltime 2006-2008: 1,766 mm (69.5 in), 2009 -: 1,776 mm (69.9 in)
  • Similar BMW X6

Motorul este puternic si nu e foarte influentat de greutatea masinii, desi se cunoaste ca e montat pe un SUV mare. Trage foarte bine peste 2k rpm si se plafoneaza abia la 4,5k rpm. Depasirile se executa lejer, si urca foarte usor dealurile in viteza de asemenea masina ajunge foarte rapid la viteze mari.

Consumul, in conditii de forja maxima, este de 11%. Cutia de viteze in modul automat este placuta si directia este extrem de buna. In ciuda anvelopelor de 19 inch, este foarte confortabila.

Calitatea materialelor si finisajele sunt la nivel premium. Este bine izolata si nu se aude nici un zgomot suspect. De asemenea, tapiteria de piele este de foarte buna calitate. Spatiu foarte mare pentru toti pasagerii. Ergonomia este deosebita la volan si pozitia de condus e apropiata de cea a unei limuzine.

Tinuta de drum este proasta, masina nu este stabila si se inclina destul de mult pe curbele luate in viteza. Se simte din plin atat gabaritul cat si garda la sol. Stabilitatea lasa de dorit.