Brandul auto Volkswagen isi propune sa vanda 10 milioane de autovehicule anual pana in anul 2018, fiind vizata in special piata masinilor ieftine, prin intermediul gamei de modele Up. In acest sens, masina de oras Up a fost transformata intr-un vehicul de familie entry-level, astfel incat sa fie preluata cota de piata de la Fiat.
Automobilul se adreseaza in special pietelor din China, Brazilia si India, vizand cumparatorul aflat la achizitionarea primului automobil. Alte variante ale modelului Up vor fi vandute sub brandurile Skoda si Seat.
Brandul auto se bazeaza si pe preconizarile referitoare la vanzarile de autovehicule subcompacte, care sunt in crestere datorita numarului mare de persoane care isi doresc in special masini de oras.
In plus, se preconizeaza ca vanzarile de modele mini sunt in crestere cu aproximativ 25% la nivel gobal.
Volkswagen isi propune extinderea versiunilor Up, care au rolul sa reduca valoarea costurilor pe vehicul, intrand in concurenta directa cu modele precum Fiat Panda, Renault Twingo sau Peugeot 107. Dezvoltarea modelului Up face parte din strategia de transformare a grupului auto in cel mai important producator de automobile din lume.
Marca auto Volkswagen a ajuns una dintre cele mai importante de pe piata auto prin intermediul modelului Beetle, a carei existenta s-a incheiat in 2003, dupa saizeci de ani de productie.