Vanzarea masinilor low-cost ale diviziei romanesti Dacia si reducerea costurilor au adus producatorului auto Renault un profit in crestere cu 59%.
Castigurile, înainte de dobânzi ?i taxe, au fost de 1,24 miliarde de euro. Cifra reprezinta o cre?tere cu 59% fa?? de nivelul din 2012, când Renault a înregistrat 782 milioane de euro.
Estimarile Renault pentru 2014 sunt optimiste iar compania anticipeaz? c? anul 2014 va avea de asemenea profit ?i venituri în cre?tere. Divizia de automobile va ajunge la un flux de numerar pozitiv în acest an.
Renault a atins cota de lichiditati de 2,5 miliarde euro in ultimii trei ani. In acest fel si-a depasit tinta de 2 miliarde de euro, declara reprezentantii companiei.
Pentru urmatorii 3 ani Renault si-a propus atingerea unei tinte de 50 miliarde de euro si realizarea unui profit din vanzari mai mare de 5%.
Noul target pentru urm?torii trei ani include cre?terea veniturilor la 50 miliarde de euro ?i atingerea unui profit din vânz?ri mai mare de 5%. Scopul este sustinut de reducerea costurilor, inclusiv reducerea fortei de munc? si inghetarea salariilor cu care sindicatele au fost de acord in urma cu un an.
Cresterea profitului a venit ca urmare a majorarii cu 23% a vanzarilor Dacia ce a compensat scaderea de 1,5% a brandului Renault.