Masina low-cost pe care o vor comercializa germanii de la Volkswagen va fi vanduta pentru prima data in China.
VW vine deja anual 3 milioane de masini in aceasta tara.
Numele masinii low cost nu va fi acelasi cu Volkswagen. Ulrich Hackenberg, seful tehnic al VW, a precizat ca autoturismul nu va arata si nici nu se va comporta ieftin, chiar daca standardele de calitate si tehnice vor fi un pic mai joase.
Din declaratiile celor de la Volkswagen nu reiese deocamdata daca masina de 6000 de euro va fi o concurenta pentru Dacia pe piata din Europa sau pe alte piete din lume.
In varianta full-option masina va fi comercializata la un pret de 7000 de euro.
Din ratiuni strategice brandurile mari au gasit necesar si potrivit sa iasa pe piata cu game auto low-cost.
Cateva exemple de producatori care au scos pe piata branduri low-cost: Porsche cu SUV–ul Cayenne si cu Cayman; Skoda si Peugeot cu Rapid, respectiv, 301.