Noul Ford Focus va fi echipat cu motorul de 1 litru in trei cilindri produs la Craiova si la Koln in Germania si cu motorul EcoBoost de 1,5 litri produs deocamdata numai la Craiova.
Ford Focus facelift este primul model de pe piata europeana care va fi echipat cu noul motor pe benzina EcoBoost de 1,5 litri (150 CP si 180 CP) si cu noul motor diesel TDCi de 1,5 litri(95 CP si 120 CP). O treime dintre clientii Focus au cumparat anul trecut modelul echipat cu motorul pe benzina EcoBoost de 1litru (100 CP si 125 CP). Focus va continua sa fie echipat cu acest motor care a fost desemnat Motorul International al Anului 2012 si 2013.
„Diesel sau pe benzina, noul Focus va oferi motoare care vor furniza o combinatie atragatoare de motoare cu o eficienta semnificativ imbunatatita si putere surprinzatoare, alaturi de optiunea cu zero emisii asigurata de Focus Electric, versiunea noastra electrica”, a declarat Joe Bakaj, vicepre?edinte, Product Development, Ford of Europe. „Noul motor pe benzina EcoBoost de 1,5 litri va beneficia în mod direct de tehnologiile introduse de motorul EcoBoost de 1 litru, inclusiv un nou design al chiulasei cu racire îmbunatatita si o galerie de evacuare integrata pentru cele mai bune posibil performante si consum, precum si reducerea greutatii si frecarii componentelor interne si accesoriilor, asigurand un motor cu turatie mai libera, cu functionare mai lina si mai economic”.
Ford a crescut capacitatea de productie la nivel mondial construind modelul in Germania, SUA, Rusia, China, Thailanda, Vietnam, Taiwan ?i Argentina cu o capacitate totala de productie de peste 1,5 milioane de vehicule Focus pe an.
Ford produce intr-o cadenta de doua unitati pe minut iar in Europa construieste cate un Focus la fiecare 90 de secunde.
Cererea de Ford Focus este in crestere iar modelul este comercializat in mai mult de 140 de tari.