Opel isi schimba strategia de marketing si mizeaza pe o accesibilitate mai mare a masinilor produse, in asa fel incat sa ii readuca pe clientii mai vechi ai marcii, conform anuntului facut de CEO-ul brandului auto, Karl – Friedrich Stracke.
Planul va fi derulat pe termen lung, incercandu-se oferirea de autovehicule mai ieftine si mai usor de achizitionat, totodata fiind si diversificata gama de modele. Se doreste pe de o parte readucerea clientilor mai vechi, care s-au retras din cauza cresterii majore a preturilor de baza ale modelelor, iar pe de alta parte atragerea unora noi.
In paralel, Opel investeste in noi masini, astfel incat sa ofere o calitate superioara produselor realizate. Brandul isi doreste totodata si eficientizarea productiei in uzinele Opel si o cat mai buna colaborare cu PSA Peugeot – Citroen, noul partener General Motors in Europa.
“Trebuie sa ne recastigam clientii. Am crescut preturile la Opel prea redepe. Pe viitor, vom face modificari pentru a face masinile noastre mai accesibile. Vom face si o investitie semnificativa in portofoliul de produse al marcii Opel.”, a spus CEO-ul Opel pentru Automotive News.
Pana in 2016, Opel planuieste sa lanseze pe piata 23 de noutati, printre care se vor numara modele precum Mokka si Adam, precum si 13propulsoare noi.