Ofertele de lichidare de stoc pot ajunge si pana la preturi cu 25% mai mici fat? de pretul de list? al masinilor.
Prin aceste reduceri dealerii urmaresc cresterea traficului din showroom.
„Multi se pregatesc de primavara si se dezgheat? si piata auto. In plus, este la moda sa ai masina noua de Paste, si acum sunt cump?rate“, declara Nicolae Sorescu, directorul diviziei auto a grupului Radacini.
Importatorii si dealerii auto au lansat mai intai ofertele pentru a atrage companiile si achizitiile de flote. Spre exemplu, Dacia, Ford si Citroën au lansat oferte speciale, dar acestea sunt dedicate persoanelor juridice.
80% din vânz?rile de anul trecut au fost c?tre persoanele juridice. Drept urmare dealerii se concentreaz? cu ofertele pe acest segment la acest început de an. Sunt pregatite si campaniile pentru persoanele fizice dar acestea sunt coroborate cu programul Rabla care a fost anuntat pentru februarie-martie.
Anumite marci premium acorda discounturi care se apropie de 25% din pretul de lista al masinilor. Audi sau Mercedez-Benz ofera reduceri de pret care pornesc de la 2.000 si urca la 6.000 sau chiar 14.000 de euro in functie de model.