Ferrari isi propune sa creeze noi modele auto cu propulsie hibrida, intentia facand parte din strategia de crestere a profitabilitatii companiei, odata cu atragerea de categorii noi de clienti.
In martie, compania a lansat modelul LaFerrari, la un pret de lista de 1 milion de euro.
“Nu cred in masini electrice, dar sunt un adept convins al hibridelor. Avem multe activitati paralele prin care putem creste veniturile fara a produce mai multe masini”, a spus presedintele Ferrari, Luca di Montezemolo, in cadrul unui interviu acordat Bloomberg.
Pe de alta parte, Ferrari isi propune cresterea vanzarilor si prin activitati conexe, cum ar fi folosirea marcii si a siglei pe diverse produse, nu neaparat din gama auto. De exemplu, Ferrari a lansat linia vestimentara Pr1ma, care cuprinde geci de piele de 1.500 de euro.
In acest an, Ferrari isi propune sa reduca productia de masini cu 400 de unitati, ajungand la un numar de 6.900.
Ferrari reprezinta cea mai profitabila divizie a Fiat din prezent, realizand 10% din profitul operational al grupului.
Conform directorului grupului, cele mai profitabile piete pentru Ferrari sunt reprezentate de SUA, Germania, Marea Britanie, Japonia si China.
Compania isi propune sa prezinte la Salonul Auto International de la Frankfurt din septembrie autoturismul 458 Speciale, care are un motor de 605 cai putere, masina fiind considerata de producatorii ei drept cea mai eficienta din punct de vedere aerodinamic. Acceleratia de la 0 la 100 de kilometri la ora se face in 3 secunde.