Fanii francezi ai brandului romanesc Dacia au conceput o revista dedicata marcii lor preferate: Daciattitude.Revista apare de 4 ori pe an in Franta si costa 3.90 euro.
In primele 9 luni ale anului 2013, Dacia a vandut in Franta 65 000 de masini.
Brandul romanesc a dovedit una dintre cele mai spectaculoase cresteri din industria auto europeana.
Clientii vest-europeni au inceput sa cunoasca din ce in ce mai bine produsele si povestea constructorului de la Mioveni.
Dintre fanii vest-europeni, cei mai dedicati brandului romanesc sunt francezii.
Redactorul sef al revistei Daciattitude, Olivier Duhautoy declara: ,,In primul numar, Anthony – un pasionat de astronomie – povesteste cum si-a amenajat Loganul MCV ca pe un camping-car. De asemenea, avem povestea unui veterinar care foloseste unul dintre modelele marcii sau responsabilii unei sectii de politie municipale care-si deruleaza activitatea cu ajutorul unei flote de masini Dacia”.
Revista prezinta si povestea posesorului unui exemplar Dacia 1410 sport.