Compania auto Chrysler a reusit in 2011 sa revina pe profit, in special datorita colaborarii cu Fiat. Ultimul an in care brandul Chrysler a inregistrat profit a fost 1997, astfel ca timp de 13 ani nu a reusit sa aduca deloc venituri.
In 2011, compania a avut castiguri in valoare de 183 de milioane de dolari, aspect care l-a determinat pe presedintele Chrysler, Sergio Marchionne, sa ofere tuturor angajatilor un bonus in valoare de 1500 de dolari.
In anul 2008, Chrysler a intrat sub protectia legii falimentului pentru o scurta perioada de timp. In 2009 se afla aproape de colaps, an in care a avut nevoie de un ajutor financiar in valoare de 12,5 miliarde de dolari pentru a putea ramane pe piata. Desi compania isi revine, guvernul american a pierdut in jur de 1,3 miliarde de dolari din cauza acestei operatiuni de salvare a brandului auto.
Chrysler se asteapta la un an 2012 si mai bun, cu vanzari a caror valoare va creste de la 1 milion de dolari la 14 milioane de dolari. In luna ianuarie, vanzarile au fost mai mari cu 44% spre deosebire de aceeasi perioada a anului trecut, cu 70,000 de unitati livrate.