Cei mai multi dintre soferii romani nu stiu ce este o asigurare CASCO si nici cu ce ii poate ajuta. De aceea, trei institutii au pus la punct o campanie desfasurata la nivel national, sub sloganul: „Iti iubesti masina? Fa-i o asigurare!”, prin care mesajul referitor la asigurarile auto obligatorii sa ajunga la orice posesor de masina. Campania se desfasoara in locuri publice, accesibile oricui, precum statiile de metrou sau supermarketurile.
Campania este derulata de catre CSA – Comisia de Supraveghere a Asigurarilor, IGPR – Inspectoratul General al Politiei Rutiere si APPA – Asociatia pentru Promovarea Asigurarilor, in perioada 21-27 noiembrie 2011. Sunt distribuite mai mult de 2 milioane de brosuri informative in intreaga tara, care sunt impartite de promoteri in special in intersectii, acolo unde se afla cei mai multi soferi. In plus, campania va fi promovata si prin intermediul presei.
Campania implica majoritatea companiilor de asigurari din Romania: Astra Asigurari, Asirom, Generali Romania, Platinum, City Insurance, Uniqa Asigurari, Ardaf, Groupama, BCR Asigurari, Allianz-Tiriac Asigurari, Credit Europe Asigurari, Omniasig, Piraeus Insurance Broker si multe altele.
Conform studiilor din domeniu, CASCO reprezinta una dintre cele mai intalnite tipuri de asigurari facultative, in detrimentul celor realizate pentru casa sau pentru viata. Totodata insa, numarul celor care stiu ce inseamna o asigurare CASCO, ce reprezinta si cu ce ii ajuta este inca destul de redus, aspect care a impus necesitatea unei informari de masa corecte si accesibile oricui.