Dacia ocupa locul 3 in topul celor mai bine vandute marci din Europa in primele noua luni ale anului 2014, cu 273.743 unitati vandute, inregistrand o crestere de 29,2%.
In fruntea clasamentului se afla Jeep, cu o crestere de 47%, la 3.187 unitati, urmata de Mitsubishi, cu 66,786 unitati Dacia, Mazda si Volvo.
Grupul francez Renault, care detine marca Dacia, a inregistrat o crestere a vanzarilor de 15,9% in primele noua luni, la 921.038 masini. Renault este al treilea mare producator auto din Europa.
Cel mai mare producator auto european, grupul german Volkswagen, a raportat o crestere de 7,9%, la 2.411.809 masini, in timp ce inmatricularile PSA Peugeot Citroen, plasat pe pozitia a doua, au urcat cu 4,8%, la 1.041.581 unitati.
Astfel, cresterea vanzarilor marcii Dacia a fost mai mare decat cresterea vanzarilor Volkswagen, Peugeot-Citroen, Mazda sau Volvo.
Cererea pentru autoturisme noi a crescut la nivel european pentru a 13-a luna consecutiv in septembrie, cu un avans al vanzarilor de 6,4%, la 1.235.501 milioane de masini.