Producatorul german a anuntat oficial ca, pana in 2016, va scoate pe piata o masina de pana in 8.500 de euro.
Este vorba de un brand nou, dedicat segmentului ieftin, prin care nemtii vor sa intre pe o piata foarte promitatoare in acest moment.
Volkswagen planuieste astfel sa urmeze exemplul Renault-Dacia si Nissan, cu al sau Datsun, pe care sa le lanseze sub un nou nume. Decizia a fost in cele din urma aprobata de consiliul director al producatorului, iar comercializarea propriu-zisa ar urma sa ia startul la inceputul lui 2016, scrie cotidianul francez La Tribune.
Pentru inceput, masina va fi disponibila pe pietele in curs de dezvoltare din China si America de Sud, urmand ca apoi sa fie vanduta si in Europa.
“Lucram la un automobil ieftin, cu preturi mai mici decat cele ale gamei actuale de la Volkswagen, adica de sub 80.000 de yuani (8.500 de euro) in China. Prioritatea o reprezinta China, dar si parti din Rusia si America de Sud, alaturi de alte tari emergente”, a declarat Christian Klinger, membru in consiliul director Volkswagen, in cadrul Salonului auto de la Shanghai.