Cand Toyota a dezvaluit modelul i-Road, vehiculul electric pe 3 roti la Salonul Auto de la Geneva in martie anul acesta, prima reactie a fost ca unul din cei mai mari producatori auto se joaca cu masini care se apleaca intr-o parte si in alta precum jucariile Webble Wobbles. Cu toate astea, Toyota are planuri mari pentru i-Road, mai exact, acesta a primit unda verde pentru a intra in productie.Acest vehicul neobisnuit este solutia oferita de Toyota pentru strazile aglomerate din marile orase. Masina foloseste o tehnologie avansata care ii permite sa se incline in curbe.
Toyota i-Road EV are o autonomie de 50 de km la o viteza constanta de 30 km/h si poate transporta doi oameni in tandem(soferul este inclus) exact ca Renault Twizi. Diferenta fata de concurenta franceza este ca i-Road are o roata in minus , este acoperita si isi mentine viteza in curbe datorita tehnologiei care permite rotilor sa se ajusteze la virajele pe strazile inguste.
Daca va ganditi ca veti gasi modelul i-Road in curand la dealerii Toyota, va inselati. Pentru moment, acesta va fi inclus intr-un sistem experimental de car-sharing electric destinat exclusiv pietei din Japonia, numit Ha:Mo.
Asadar, singurul mod in care puteti conduce un i-Road, cel putin pentru moment, este un bilet de avion catre Japonia.